EN SUPERBRA START PÅ PÅSKLOVET!

Hejsan! Gud va härligt det är med påsklov!
Tänkte köra lite uppdatering om vad som har hänt hittills ;)
Fredag: Kajsa kom hit vid tre och vi började fixa inför kvällen, vi gjorde fördrinkar, köttfärspaj, sallad och världens godaste och finaste tårta! :D
Salladen
 Pajen
världens finaste tårta!
Iaf, efter att Kajssuuu and mee hade fixat klart med allt fint så kom våra fina vänner, Tove, Ellen, Issa & Klara. Vi hade en supertrevlig kväll som innehöll mycket skratt, dans, ätande, fest, busstur, en vanlig dag-sjungande och prat enda in på småtimmarna. En 7kt lyckad dag alltså! Puss på er tjejer! <3

Lördag: Alla sov hör hos mig så på morgonen så ble det en mysig frukost och lite prat iform av en sammanfattning om hur kul det var i fredags hihi, sedan när alla hade gått så städade jag lite och sen tog jag en cykeltur till min älskade lollis (som har åkt till slen idag ) Vi gick en prommis och pratade och var lite på bergaskolan och upplevde gamla minnen och åkte linbana m.m :D superkul som alltid!
På kvällen så åkte jag och kajsa hem till ellen och hade det trevlaz med smothie, sing star och film :D

Söndag: Idag så har jag inte gjort ett skit hihi, har bara suttit hä vid datan, hihi skönt faktikst! Fast nu måste jag gå och duscha och så eftersom vi får gäster snart haha. Ikväll får vi se vad som händer. Ska antagligen hitta på något med min favoritkajsuu igen :D


här har ni låten som har gått 24/7 om och om igen i mina högtalare :D hihi, spelades även en hel del gånger i fredgas! :D
Ulrik - En vanlig dag

Puussaaarrr <3

"If I could turn back time I would turn it back to the time when we all were toghether because it was the gratest days in my life.."

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0