DÅLIG UPPDATERING...

.....dålig helg, Okej nej min helg var inte dååålig men den va inte fullt så bra! Fredagen började bra men slutade med fisasko för min del, och lördagen, ja vad ska man säga? man får ta sina smällar liksom.
Aja över till söndag! Eller pluggdag i mitt fall!  Bilogiprprov på tisdag, ja de kommer gå bra? -.- aja de är fint väder så jag ska sätta mig ute och plugga plugga plugga fram tills ungefär kl 3-4 för då ska jag börja cykla till min älskade mormor&morfar för en sleepover hihi :D Jag ska hinna med en tripp förbi ekeby där också, skönt att de ligger på vägen dit iaf! :D Nej nu ska jag dra, pussar på er <3



"Past is past you never really gave it a shot
To survive with your one last shot in the dark "

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0