ÄLSKADE EX.GRANNE!


Okej, vafan hände just? ! Denna sötsak efterlyses! Det sägs att hon idag den 25 april år 2010 sågs packa in grejer i en bil för att sedan ge sig iväg för att bosätta sig i stan. Jag erbjuder en stor summa pengar till den som får henne att komma tillbaka igen! Jag har förlorat en busskollega juh! :'( ,Sorjligt! aja nu ska jag inte vara sån, hoppas att du trivs mucho bravo i staden! 
 
men en sak bara: du är förtjusande bra du och jag kommer sakna våra buss/cykel resor!<3

//R,


Kommentarer
Postat av: Kaajsiii

NAAAAAAAAAAAAW BEEECKI MY BOOO!! fan va sorgligt det känns, kommer verkligen sakna våra bussturer min kära fina söta underbara megabra tuffa klockrena busskollega!! :'( <333333333

2010-04-26 @ 17:51:51
Postat av: Kaaaaaajsiiiii

NAAAAAAAAAAAAW BEEECKI MY BOOO!! fan va sorgligt det känns, kommer verkligen sakna våra bussturer min kära fina söta underbara megabra tuffa klockrena busskollega!! :'( <333333333

2010-04-26 @ 17:52:50
Postat av: Kaaajsiii

hihihi råkade skicka två gånger, teknisk som man är! hehe. jag undrar en sak.. hur ska jag kunna klara mig fram och tillbaka till skolan utan din hjälp? jag kommer ju gå vilse eller bli påkörd av en bil eller nåt :o <3333

2010-04-26 @ 17:54:54
Postat av: Rebecka

Ja, jag med ! :'(

Hihi jadu :) naw! du klarar dig tror jag och jag hoppas av hela mitt hjärta att du aldrig blir påkörd av nån bil för då vet ja inte va ja tar mig till!! :O <3 <3

2010-04-26 @ 19:34:43
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0