Utkast: Sha sha ...

Sha sha alla sötisar där ute ;)
Så, nu har en hel helg gått och ja har gjort.......ingenting! känns inte bra men ja får ta igen det nästa helg, vilket blir enkelt eftersom det är Kulturnatten då här i Uppsala :D Gud va ja älskar kulturnatten thihi är så taggad :) Förhoppningsvis så blir det övernattning med Lollo hemma hos poopi (Paulina) men vi får se hur det blir med den saken ;) hoppas hoppas, håller tummarna (:

Som ni kanske har märkt när ni har läst min blogg så lägger ja gärna in små citat, dikter eller liknande. De är ett skönt sätt att lätta på sina tankar och känslor tycker jag, en dikt kan säga så mycket om en person, hur person tänker, tycker hur den mår osv. Därför så ska ja nu börja med inläggets citat ist för dagens citat. Då får ni som läser en djupare tanka om mig som person ;) puss på er

Inläggets citat :
"Tänk dig en vinter utan snö
Tänk dig en höst utan blåst å tö
Tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter
Tänk dig en sommar utan havets glitter
Så känns det för mig en sekund utan dig!"

//R, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0