The end

Sheena.

Gårdagen vart mycket lyckad fast de inte riktigt blev som vi hade tänkt haha ;) Men det var kul!
Träffade mycket nya människor och så.. (: Jag tog tyvär inga bilder men ni får stå ut med en annan bild :P
Idag skulle jag ha gått på Sirius-Mjällby med Lollo men vi var båda tvunga att plugga och hon hade match och så, så att det blir inte av. men jag har haft en chillig dag hittills. Jag vaknade runt tolv kanske och så åt jag lite, kollade lite på lipstick jungle med mamma som är ett otroligt bra pogram btw! Sen har jag gjort min biologiläxa och snart ska jag göra engelskan med. Klockan 18.10 ska jag se på nya avsnitt avOTH, SÅ ALLA ONE TREE HILL FANS DÄR UTE KOLLA IKVÄLL  PÅ KANAL 5 KL 18.05 !! :D Som ni förstår är jag ett fans, det är en sjukt bra serie, me loove! Sen ikväll så ska jag ta min söndagsprommis med Jessica :) sEtt superbra sätt att få upp kontakten med en gammal goding ;) Aja nu ska jag inte babbla mera måste gå och göra min engelskaläxa,
 so long <3



"Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Is it possible Mr. Loveable
Is already in my life?
Right in front of me
Or maybe you're in disguise
Is there a soulmate for everyone?? "

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0