Söndagar är booring!! -.-

Hejsan allihopa
Söndag idag då. Helgen har varit bättre än dunderunderbar bortsett från vissa saker kanske. I fredags myste jag på café cosmo med Becca och Minttu och igår så hade vi en liten fest hemma hos Becc med folk, lyckat! bortsett från lite dvs. Idag har jag inte gjort så mycket har varit med Becca eftersom jag sov där. Vi har bakat lite och käkat och städat. Helgen har varit suverän men nu är det tillbaka till verkligheten som gäller...Usch måste börja plugga lite till historian nu som vi ska ha läxförhör på tisdag. Det man ser fram emot i veckan är ju endå att vi är lediga torsdag-fredag! uuunder bart. Hihi Becca och jag har redan hittat på grejer att göra så vi e typ uppbokade, mys :P
Nu ska jag iaf lyssna lite på håkan hellström och tänka igenom lite saker sen ska jag plugga lite och sen ska jag gå en prommis med älsklings grannen Jess <3

Becca i vårt och torrt så finns jag här för dig! Vissa säger att man inte kan bli så bra vänner så fort som vi har blivit men ibland klickar det bara och det har det gjort mellan oss. Jag litar på dig enormt mycket och det är svårt för mig att öppna mig för folk jag inte har kännt länge men med dig var det inga problem. Du är nått speciellt! För mig är du speciell, tänk på det <3 puss


"Do you know what´s worth fighting for
When it´s not worth dying for?"

//R,

Kommentarer
Postat av: rebecca s

plutttiii :D

2009-09-20 @ 21:10:57
URL: http://rsskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0