Lördag lördag lördag

Hejsan bloggen, de har varit lite dålig uppdatering ett tag nu men ska bättra mig.
Igår va jag med sötnosarna Minttu & Rebecca på cosmo och fikade, hur mysigt som helst! Sen träffade vi Ellen och hennes kompisar där också och pratade lite med demsom också skulle fika. En mycket lyckad kväll enligt mig!
Idag är det lördag och hittills har jag bara segat och typ städat mitt rum. Kanske drar ner på stan om ja orkar och inhandlar lite saker ja behöver. Ikväll får vi se vad som händer, ja hoppas på parteey :D men vi får se. Om ni har tur så uppdaterar jag lite senare också men ha det bra so long!
puss puss



"Maybe I´m just a good acter?"

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0