Kulturnatten

Sheena :D
Jaha då var det kulturnatten igår då. De var väll helt okej men kunde ha varit roligare. Vi var först nere på stan, Vilka va backstage med Kevin Borg?? wowowow ! Jag å becca såklart!!! Bilder kommer senare när ja orkar ladda upp dem på datan. Såå j**vla kul vi hade då iaf! grymt. Tack tjejen <3
Sen åkte vi hem till mig och käkade. Det var Jag,Becca,Minttu,Pou,Lollo & Angie. Sen efter det drog vi ner på stan de va väll helt ok man träffade så sjukt mycket folk juh! Tack till alla er som gjorde de kul iaf <3

Nu ska jag bara ligga och dega hela dagen hihi, hare bra.

För det är alla kämslor som lever upp på nätterna
som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna
Jag ramlar av sängen och drunknar i tanken på 
att vi aldrig kommer att bli någonting annat än vänner


//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0