Hata måndagar

Hejsan.
Då var det måndag igen nu då, fy17 va ja hatar måndagar. Vi slutar 15.40 våran senaste dag.
Idag var ja typ bajjs trött hela dagen, inte så lyckad dag kan man säga hände lite saker som ja inte tänker skriva här men ja kan skriva om dagens händelse. Nått var kul denna tråkiga dag iaf, jag var ju hurförsig med Becca och vi lyckas alltid vara med om nått kul haha. Iaf det var äcklig mat idag i skolan så vi bestämde oss för att köpa lite smått och gott på Luthagens livs och sen sätta oss vid våran bänk vid alla fåglar :O Det var mysigt tills alla kom och matade de äckliga djuren -.- Hahah sen efter ett tag kommer en gubbe på en cykel med massa kassar med bullar och bröd i och ska mata fåglarna och undrar ifall vi vill hjälpa till. Självklart gör vi det snälla som vi är, han berättar hur vi ska dela limpan så att alla fåglar får och inte börjar bråka, sen så kastar vi i allt bröd på tre och medans tjatar gubben om hur man ska mata dem så att alla får lika mycket mat och ja vet inte vad hahaha, sen när vi ska gå så får vi en bullpåse som han vill att vi ska äta och dricka kaffe till. . haha sköönaste gubben ever!
Aja nu ska ja plugga kemi och bläääääääääääääääää på det säger jag bara!
Men först slänger jag in en bild på min nya parfym som jag fick av mami idag taaacck bästaste mamma! <3<3 aja puss på er <3


Efter varje regn kommer solsken.
Men när kommer mitt solsken?
Allt jag ser nu är ösregn...



//R,

Kommentarer
Postat av: rebecca s

jag gillar dig mega rebecka! våra öventyr är svårslagna (:

2009-09-14 @ 22:35:41
URL: http://rsskott.blogg.se/
Postat av: Rebecka G

Ja gillar dig med :) haha de har du rätt i! ;) <3

2009-09-15 @ 16:58:19
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0