Good Morning :)

Godmorgon alla där ute ;)

Idag så känner jag mig faktiskt mycket bättre! Känner att jag håller på att friskna till nu, myysigt värre :)
Btw! såg ni Sverige - Ungern igår eller ? Shiitt asså ja å brorsan fick glädjefnatt när Zlatan gjorde 2-1 i typ 93dje minuten :O helt otroligt :D hihi super, vi hade ju huset för oss själva igår för föräldrarna var ute på fest haha. Eftersom ja va sjuk så satt vi bara å kolla lite på sverige matchen sen drog vi in extra sängen till mitt rum och satt på sunes sommar på min data, hahha oslagbart säger ja bara! xD Nej nu ska ja inte babbla mera nu måste ja plugga biologi -.- kill me!! :(

   
Dagens citat: Att tänka på dig är vardag för mig.
Men när kommer dagen då jag är stark nog för att släppa dig?
När allt blir lättare & jag slutar bry mig.
Finns de ens en sådan dag? När ja slutar vara kär i tanken i att vara kär i dig?


//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0