Kasta eller inte kasta?

Hejsan :D

Idag så kör mamma och pappa storstädning, hela huset är skinande rent och nu ska de börja tömma förådet på tomten. Ååh va jag hatar att slänga saker :P Mamma ropar ut mig helatiden för att jag ska säga ifall jag vill ha kvar eller kasta. När jag säger att jag vill spara nått som jag egentligen aldrig kommer att använda så får hon mig att kasta det endå haha.
Snart ska jag möta upp Jossan med Jessica. Shiitt va jag har saknat henne. Hon flyttade till stockholm i Januari och vi höll kontakten genom att vi gick i samma skola men på senaste tiden har de inte blivit av att vi har träffats. Men nu ska jag träffa henne för första gången på typ 4 månader? De blir en kär återförening :D
På kvällen ska jag och Minttu och Becca hyra HSM3 och käka pizza :D myyyyspyyss<3
Nu ska jag fixa mig klart och städa klart mitt rum sen vänta på att Jossan ska anlända till Muppsala :D
Puss på er <33

 (Jossan och jag år 2005)

"Tiden bara går och går....
Det är skrämmande hur fort idag blir igår
& här veckan blir förra veckan
& hur det här året,
snart blir förra året.."


//R,

Kommentarer
Postat av: jossan Lindblomma

<3<3 älsk<3<3

2010-11-29 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0