Pluggdag :/

Hejsan, måste först be om ursäkt för en mycket dålig uppdatering!

Igår va en lyckad dag :D
På dagen va jag och broder på pappas cup haha han spela korp fotboll ;) Ja och Adam underhöll oss med lite olika saker, det blev en fotbolls lördags förmiddag hihi.
Sen efter middagen så fixade ja mig lite och fick sedan skjuts till min älsklings Becca! Vi hade det mysigt ute i höstvädret, först promenerade vi till alex där anders va men de va tråkiga och vill einte gå ut med oss så vi promenerade vidare och fortsatte ner till stan och tillslut hamnade vi typ bakom vaksalatorg? De va iaf en fest där helt okej ;) vi träffade MINTTUBÄSTIS! där och lite andra folk!
Kom hem typ 2 ?
Idag vaknade ja kl 15.00 :O ! snacka om att sova bort hela dagen ju!? :( Jag ska nu se på one tree hill om 20 min sen ska jag ta tag i pluggandet på riktigt....Puss!

 Älskling <3 har alltid kul med dig! älskar dig! <3

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0