Ny dag, ny vecka

Tjenatjena!
Då var helgen slut nu då :/ men jag har ju en skön vecka framför mig eftersom vår klass är lediga på fredag :D så jag får väll stå ut. Sen är det ju inte långt kvar nu heller! inte denna men nästa onsdag åker jag och mormor till Gran Canaria :D ska bli såå sköönt att komma bort från Uppsala och Sverige ett tag ;) Haha men det är alltid lika skönt att komma hem sen så :P

Helgen vart superlyckad btw :D

Fredag: överraskning för Minttu med folk + tårta thihi :D
Lördag: Stan med Minttu & Lollo på dagen + filmmys, det blev bröllopsduellen och vi tyckte den var riktigt bra faktiskt så den rekomenderar jag starkt att kolla på med tjejkompisarna :D! Sedan vart det fotboll med Lollo <3 medans alla andra redan hade dragit till festen så satt vi fastklistrade vid TV:n och skrek oss hesa haha, snacka om irriterande när dommaren först dömer bort ett och sen två evenska mål!?!?! :( riktigt tråkigt med förlust. 1-0 Till Danmark slutade matchen för er som inte visste det....nu krävs det ett eller flera uuunder för att Sverige ska kunna komma vidare till VM -.- :( Men iaf sen när vi hade sett matchen så plockade vi upp angie och och drog till en lokal vid emobryggan till nån fest, det var trevligt folk och bra mysik så de va najs! :D
Söndag: Söndagar är pluggdagar och de var det jag gjorde sen såg jag på one tree hill såklart!! :D Sedan tog jag och Jessica våran söndagsprommis riktigt myysigt!
Tack för en lyckad helg allihopa!

Nej nu måste jag dra ska packa väskan och sen gå till bussen och åka till skolan med Kajsis :D <3

Puss på er <3

"But I can't spell it out for you,
No it's never gonna be that simple
No I cant spell it out for you
Just realize what I just relized. "

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0