Ledig fredag :D

Shulululu från en nybadad Becka!

Idag har jag haft ledigt så underbart skönt!!
Jag har hunnit med att:
börja packa, läsa min svenskabok, titta på film med min älskade broder, äta kladdkaka :D!, bada, göra inpackning, raka benen, måla mina naglar, skriva lista på vad som är kvar att packa + lite mera saker som ja inte kommer ihåg just nu haha. Jag har avrit på strålande humör hela dagen och det ska jag fortsätta med ! Ikväll så kommer jag nog förmodligen att träffa mina sötnosar Minttu & Becca! Underbart varje gång :)
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker !! :D hur skönt som helst att komma bort lite men kommer såklart att sakna mina älsklingar här hemma men vi ses ju när ja kommer hem igen (haha logiskt!)
Aja nu ska jag plocka undan efter mig i badrummet innan mammsen och pappsen kommer hem.
Puuusss pussss! 

"Tiden går fort när man har roligt"

//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0