I väntan på kemin...

Tjoho!!
Jag är så överlycklig nu hihi :D men varför är jag det?? jooo....dudududuu. Jag kom precis på att nu är det bara 2 dagar kvar tills jag åker till gran canaria På onsdag morgon kl 7? åker planet.
Idag har det varit rätt chill, hade en biologiredovisning so  gick rätt bra faktiskt! Imorgon har vi fyrisskolansdag och det är min bejbies födelsedag!! :D Nu har jag bara kemi kvar, sen slutar jag. När jag kommer hem så ska jag skriva min bokredovisning och ränka lite matte sen ska jag packa klart. !! :D Guud va jag längtar!
Aja nu ska jag sluta snacka om det hihi...kanske... Men jag ska iaf iväg och ha kemi nu! puss

"Jag älskar dig Anna Rebecca Skott!"

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0