Heeelg :D !

Nu är det helg igen ! det är sjukt hur fort veckorna går. Nästa vecka går jag måndag-torsdag veckan efter det går jag måndag sen ledig på tisdag(då min bejbie fyller år) :D  sen åker jag till Gran Canarias på onsdagen :D Helt underbart!
Tänkte berätta lite om igår nu : Igår så var jag då först i skolan, vi har sååå sköna fredgar! vi började 10.00 och hade en kemi labb sen lunch sen hade vi en engelska lektion sen slutade vi som´vanligt 13.25 :) sen bar det av mot stan och sedan hem direkt, Essa kom till mig vid tre ungefär, vi pratade om allt och catchade upp lite en mycket värd stund för vi träffas ju inte så ofta nu :( men när vi väl träffas så är det superkul! Iaf så bakade vi en årta till min kära vän minttu. Efter att vi hade bakat tårtan så åkte Essa hem till sig för hon skulle vidare till en sak.
Jag fixade klart tårtan ocg begav mig hem till Anders med Lollo :D Vi väntade ett tag på vicky och ulle och sen ringde vi dit minttu, helt ovetandes så gick hon in i anders källare där vi stod med tårtan och skrek suuurrpprriissee! :D och sedan sjöng vi för henne och sedan åt vi tårta en mycket lyckad kväll!
Sen efter att vi hade varit hos anders så drog jag och minttu hem till lollo. och sedan tog jag bussen hem.
En suuperlyckad fredag! :D <3


"You always want what you cant get, thats just life "

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0