GRAN CANARIA HERE I COME!

Hejsan alla snuttisar :D

Ville bara säga att jag åker till Gran Canaria imorgon så det kan hända att det blir väldigt dålig uppdatering här i en vecka nu, men ni kan ju alltid titta in för om ja får lite tid över så slänger jag in ett inläg.
Jag kommer sakna er mina underbara vänner, puss på er alla
Tänkte slänga in en liten bild på mig så ni får en uppfattnig om hur ja ser ut på ett ungefär ;) Bilden är ifrån i somras då ja var i Grekland med familjen, Trevligt treligt :)
"I´ll be back before you know it "
 
//R,


Kommentarer
Postat av: rebecca

DET ÄR FUCK INGE KUL I SKOLAN UTAN DIG!!! DET BLIR TILL ATT VARA SJUK TORSDAG OCH FREDAG. PUNKT.

2009-10-21 @ 14:53:36
URL: http://rsskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0