truth hurts

Sitter här och kollar på gamla bilder (när jag egentligen borde plugga) och tårarna faller faktiskt. Jag vet inte riktigt varför, jag känner mig så töntig och dubbelmoralig just nu...mycket har hänt på bara något år, det är helt sjukt faktiskt. Jag menar: vissa vänner jag hade då säger jag inte ens hej till nu liksom m..m, det känns så konstigt att kolla igenom de bilderna och tänka på hur nära jag faktiskt var med de människorna men hur jag faktiskt inte känner ett skit förutom hat mot en nu men en annan saknar jag så grovt mycket ibland, jag saknar tryggheten vi hade hos varandra och jag saknar att ha henne att prata med om allt.
Ja jag saknar henne faktiskt, fast jag inte alls gillar att erkänna det. Men ibland så saknar jag henne inte ett dugg, inte nån av dem. Jag vet hur de har behandlat mig och då fylls jag av ilska igen. Som sagt dubbelmoral?? Aja nu ska jag inte tänka mer på det..jag ska försöka iaf...


"jag slängde bort nån slags vän.."

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0