Sickness..

Hejsan ni där ute!

Igår så fick jag så sjuukt ont i ena örat och i halsen, det höll i sig idag så jag valde att stanna hemma idag. Fy va tråkigt det är men det känns lite bättre nu iaf. Jag fick vila ut ordentligt och ja tror att jag verkligen behövde det. Det var så fullt upp på lovet helatiden så ja behövde återhämta mig lite nu.
Jag ska iaf åka till skolan vid 3 tiden eftersom jag har ett viktigt matteprov att göra, vi får hoppas att det går bra och att ja inte smittar ner hela min klass xD! <3
Aja nu ska jag ringa min pappa och kolla ifall han kan sjkutsa mig dit :)
PUSSAR

"När alla bitarna faller på plats och bara den som aldrig har funnits, saknas ... "

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0