Måndag igen..

Hejsan ;)
Shitt det är redan måndag igen! :O Veckorna bara flyger förbi nu, snart är det julafton och på söndag är det första advent! :D ååh jag älskar verkligen julen! såå mysiigt!
Har inte så mycket att säga, jag har fått lite nya krafter nu så jag har pluggat spanska och varit på bra humör. Tagit upp en gammal vänskap har jag med gjort idag vilket känns  -  najjs
nej nu ska jag försöka titta på paradise hotel på datan eftersom båda TVsarna är upptagna :O

Såhär såg jag iallafall ut idag ;) börjar bli bra på att lägga upp dagens outfit bilder nu! :D

Dressloock
and
 facelook

"Sometimes I run
Sometimes I hide
Sometimes I´m scared of you
But all I really want is to hold you tight"

//R,


Kommentarer
Postat av: klara

och på söndag fyller klara år!! :D kärlek på julen!

2009-11-26 @ 13:11:43
Postat av: Rebecka

Ja så va de ;) mucho mucho kärlek!

2009-12-06 @ 01:06:28
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0