Ignorerar förkylningen..

Heluuuu :D
Idag var det en suuperskön dag vi hade typ inga lektioner, niiice. Allt var perfa förutom att min älskling Becca var sjuk idag :( ! Krya på dig!
Jag är igentligen också sjuk men ja orkar verkligen inte vara hemma och missa så mycket i skolan så jag ignorerar förkylningen inte att rekomendera kan jag säga men men,
efter skolan så gick jag till stan med lolloälskling och fikade. Vi pratade och hade det mys hihi :)
Nu blir det till att försöka plugga lite sen dra mig hem till anders med folk :D
Aja nu ska jag dra puss på er!
Föresten en sak till! hahahahahaha dagens händelse måste ju vara när emil D kom fram till mig i skolan och visar mig ett klipp på youtube hahahah fyfan va kul det var. riktigt låg humor (asså min humor (a)haha )
Eftersom jag är så snälll så länkar jag den till er haha ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ePNWCniwgfo

"It must have been love but it´s over now, or? "

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0