Happy B-day to you my love

Heeellooo :D
Idag har jag varit på såå bra humör :D En superdag helt enkelt, det har flytit på i skolan och efteråt så fikade jag med flicksen Pou och Loollo ;)

CONGRAT´Z LOLLO ÄLSKLING PÅ FÖDELSEDAGEN! <3
HOPPAS ATT DIN DAG BLEV VÄÄLDIGT LYCKAD, JAG ÄLSKAR  DIG! <3

Nej nu ska jag ta tag i mattepluggandet och förhoppningsvis klara provet imorgon!!

Jag har ju iaf en bra sak att se framemot imorrn! För jag ska nämnligen träffa min bästavän Minttu och catcha up lite, det var sjukt längesedan jag träffade henne och ännu längre sen det bara va hon och jag som bara va, jag saknar henne varje sekund jag är ifrån henne! Hon är så underbara och det är den människan som gör att jag orkar. <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0