44 dagar kvar till JULAFTON!

Heeeluuuuu :D
Mår mycket bättre idag alltså!
Sitter nu vid datan och lyssnar på musiiik och pluggar kemi, det går bra nu kompis det går bra nu!
Asså jag lovar att jag blir på dunderhumör av choklad hahah :D
Snart ska jag se på Uggly Betty och Desperate Housewives!
Kan rekomenderas STARKT!Warning: Kan vara beroendeframkallande! :O

Aja nu ska jag väll ta och gå och plugga lite mera kemi innan jag sätter mig framför TV:n med resten av min choklad och slår på 5:an kl: 20.00 och sitter där tills 22.00, kanske tittar på christine oxå haha det är så klockrent! Hahaha jag känner att jag borde sluta skriva mitt otroligt intresanta inlägg nu, PUSSAR!
 
Bilden har inget med texten att göra men jag måste bara fråga, är det bara jag som tycker att han är sjuukt snygg eller?
Okej fotbollstalang har han men är gnällig och lite smått jobbig på plan!
Men utseendet är det inget att klaga på! Ellerhur!?



"You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo"

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0