SÖNDAG = PLUGGDAG

Godmorgon alla söta människor! :)

Igår blev det mys med gamla godingar ;) Jag cyklade faktiskt enda från mig (södra gottsunda) till alex  sen till anders sen till stan till min älskling Minttu och sen hem igen jag kände mig fett duktig :D Fast när vi kom fram hade jag värsta sendrag i vaden :( men jag fick alex att massera den hihih :D ! då kändes de lite bättre iaf :)
Vi gjorde inte så mycket men de är alltid lika kul att träffa de så vi hade myspys och skojj :)!
Nu har ja precis vaknat typ och snart ska jag fixa ett pepparkakshus med min bror haha, sen så kommer Kajsuu och vi ska plugga duktiga som vi är! :D <3 ha det bäst nu idag, pussar

 
Nu får det blir en fin bild på mig och Minttu för att göra detta inlägg lite intressant :D

"Don't stop believing
Hold on to that feeling"

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0