SNÖN ÄR PÅVÄG :D <3 !!!!!!

Hejsan !
Idag har jag avklarat sista måndagen på första terminen i gymnasiet, det är helt sjukt hur fort tiden går! Det känns inte alls länge sedan som jag hade julavslutning i Eriksberg ju! :O
Aja gymnasiet har ju varit najjs iallafall! Fast nu ska jag verkligen ha kul under lovet och vila upp mig sen när vi kommer tillbaka ska jag verkligen ta tag i pluggandet vilket jag känner att jag har avrit för slö med denna termin!
Men nu är jag på så bra humör så jag ska inte prata om massa tråkigheter utan jag ska istället informera om att SNÖN är on his way :D :) Känns så underbart helt enkelt! Muuums för julen och snön säger jag bara! :D
Nä nu ska jag inte blogga mera, jag ska faktiskt kolla på paradise hotel som jag missade igår! Jag tittade på Pay it forward, en film som jag rekomenderar starkt! Underbar film om hur man verkligen kan om man vill! puss på den.
Aja nu ska jag verkligen gå, först paradise och sen blir det plugg plugg och ennu mera plugg. Har ett svenska prov på torsdag ett matteprov på fredag och ett läxförhör på historia imorgon kom jag på nu! Pussar på er <3

"On the days I can't see your eyes,
I don't even want to open mine.
On the days I can't see your smile ,
I'd rather sit and wait awhile.
For the days I know you'll be near,
'Cause a day without just isn't fair.
For the days I can hear you voice,
I'm left without a choice"


//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0