NYÅR!!!! :D <3

Goodmorgoon! :D

Nyår idag då + att min älskling kommer hem! De kan igentligen inte bli bättre ? Eller jo de kan de om sötnötlolloo kunde vara med men nu är det som det är och jag hoppas att du med får ett riktigt bra byår gumman!!!! we will miss you!!!
Här kommer iaf dagens planer:


 Städa klart mitt rum (så att de ser fint ut när gsterna kommer haha )
 Träffa lollo ?
Prata med Mintuuuu
Kolla ifall min singstar skiva har kommit än! :D
Kolla med alex & anders när vi ska ses ikväll.
 Locka mammas & mitt hår
Hjälpa till att duka -.-
Äta hemma med folk
Åka till Alex med Anders och Minttu <3
00.00 gå till slottet och räkna in det nya året! :)
 Feest ?? ;)

Aah som ni ser har jag lite att göra idag så jag hinner nog inte blogga så mycket mera idag men nu ska jag iaf börja på den första punkten, puusssaaaar!!!!


//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0