JAG HATAR ATT VARA SJUK!!

ÅÅÅH!! usch va tråkigt de är att vara sjuk! När jag vaknade i morsse hade jag världens hosta och kunde knappt andas så ja bestämde mig att de är bättre att vara hemma idag, så det får bli en hel dag i sängen! kan ju inte neka att de faktiskt är rätt mysigt! Aja nu sk ajag kolla på gårdagens paradise hotel avsnitt och sen ska jag försöka att sova ;) Jag ska iaf komma imorrn! Kajsuu åker ju bort på söndag så jag måste träffa henne innan hon åker till Indien och lämnar oss kvar hr :/ Jag kommer sakna henne ruskigt mycket! Hur ska jag klara mig på alla mornan nästa vecka? :O Aja jag ska göra mitt bästa haha, nu ska jag dra pussar!



" As long as you love me "


//R,


Kommentarer
Postat av: Kajsa

JAG KOMMER SAKNA DIG MEGA HYPER MYCKET REBECKA!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

2009-12-11 @ 13:59:00
URL: http://kajsasellen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

JAG SAKNAR DIG, OCH DET HAR BARA GÅTT EN DAG. ILLLA SÄGER JAG BARA!! :( <3 <3 <3

2009-12-14 @ 19:59:47
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0