Godnatt!

Hejsan folket haha ;)
Är precis hemkommen ifrån lollo där jag va med henne, alex och anders :) De va myys, vi kollade på film och töntade oss lite hahaha, som vanligt!
Aja de ja igentligen tänkte säga va att nyår nog löser sig endån! Hihi jag överreagerade lite i förra inlägget men nu ser de ljust ut! :D puss på det och puss på de få folk som läser min blogg hihi. Nu ska jag sova, godnatt! <3
OMG höll på att glömma en sak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MINTTU BEJBIIEEE KOMMER JU HEM IMORRN!! SKA BLI SJUUKT SKÖÖNT ATT FÅ TRÄFFA HENNE, KÄNNS SOM OM DE HAR GÅTT EN EVIGHET!!! AJA NU SKA JAG SOVA SÅ ATT DET BLIR MORGON FORTARE HIHI, PUUSSS

 Hihi en töntbild på minttu & mig ;)


"Where were you, when everything was falling"

//R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0