fredag imorgon!!!! :D

Heeejsaaan :D
Hahah varje torsdag känns det som om jag säger : nu är det fredag IGEN! tänk va veckorna går fort!
men asså det är verkligen så! veckorna går saataans fort och nu har jag redan gått en hel termin på gymnasiet :O heelt sinnesjukt nästan.
Aja imorgon är det iallafall freedag igen och de blir då sista skoldagen innan jullovet :) Vi börjar dagen klockan 12.15 vilket är helt klockrent! mohhahaha :D
Vi har sen svenska och håltimme i 1 timme typ och sedan matteprov! Nu j*vlar ska jag grejja detta! så önska mig lycka till!!

Idag har varit en chillerilldag igen :) inga jobbiga lektioner och svenska provet kändes bra! :D
Jag är fortfarande på topp humör! det är nog för att idag är det endast 7 dagar kvar till JULAFTON :D och det är snö ute, kallt, mysiigt och uunderduunderbaart :D

Just nu sitter jag framför datan med ett sköönt fotbad och väntar på att mammsen och pappsen ska komma hem och göra en smarrig laxmiddag till mig :D Sen efter maten blir det att ta tag i matten en gång för alla! :D

Puussaarr !!!!

ps! idoleriks låt higher har nu kommit ut på spotify! :D låten har blivit en favorit :) d.s

"baby don't worry
just hold my hand and never let me go"

//R,

Kommentarer
Postat av: klarisen

var lite depp, men blev på bra humör igen av ditt positiva och glada inlägg! tack! :D<3

2009-12-17 @ 19:36:07
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

nemas problemas klaris :D <3

2009-12-17 @ 20:06:22
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0