Dan före dan!

Gokväll :D

Just nu är det reklam i uppesittarkväll med bingolotto men unnder de senaste timmarna har jag suttit bänkad framför tv:n med resten av familjen haha. Adam vann såklart 100 spän och jag har såklart inte vunnit något än -.- aja det kommer hoppas jag! :D
Igår och idag var två myysiga dagar, tack folket!
Haha eller igår på kvällen kl 01.00 ungefär så laggar min mobil när jag ska hem så de slutar med att jag får gå hem ifrån flogsta hem till södra gottsunda, jag va hemma vid 02.20. najjs! :P asså sånt kan ju bara hända mig eller ? de känns som de iaf hahah. Aja de gick bra, rätt skönt faktiskt :)
Nä nu ska jag tvätta bort sminket, bingolotto börjar kvart över och då ska ja f*n vinna :D ! Ha det bäst alla!

" Do you really love me this time, or is it just your games I´m falling for again ? "
//R,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0