09.50

Godmorgon! :D

Idag har jag en sköön sovmorgon, vi börjar nämnligen 12.15 idag, suuupernajjs!

Jag ska inte säga så mycket mera men jag vill bara tipsa om en sak!
SPIKMATTAN! många säger att den är överskattad men det är den verkligen inte! Den hjälper mot, ont i muskler, sömnproblem, om man är spänd och mycket mera, ja tro det elelr ej men man blir faktiskt gladare :D det är så att spikmattan trycker på olika punkter och då utsänd endonrfiner i kroppen som gör att man blir glad :D

så testa spikmattan är mitt tips :D

Pussar

" Stärnorna påminner mig om dig, de är så långt bort men endå så nära.... "

//R,

Kommentarer
Postat av: Anonym

spikmattan är sååå skön alltså

2009-12-18 @ 10:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0